Wednesday, December 31, 2008

kau sahabat,kau teman...

kenangan brsama di starhill


Alfu syukran khas kpd nik uqbah coz mgeditkn gmbar kenangan ni se'simplest' mgkn..

anyway,inilah kenangan kita berempat brsama..satu usrah..satu matlamat...di bwh satu naqib..dr situ mmbuahkn kuntuman2 mekar adik2 usrah yg lain..


bak kata nik uqbah,

"kita berkongsi naqib yang sama,


peroleh thaqafah dengan niat yang sama,


terima, amal dan sampai,


itu tugas kita...


~dalam kenangan2007


~2009bagaimana?


Ya, ALLAH rahmatilah kami semua, mukminin dan mukminat yang bertemu dan berpisah hanya keranamu, jadikanlah kami semua termasuk dalam kalangan golongan muflihun di dunia dan akhirat... amiin.."



ak, nik uqbah, talhah dan syahmul..hanya berempat..walau datangnya ramai sahabat2 yg baru..ukhwah yg sudah trbina xkan luput..moga ukhwah ini terus berkekalan smpai bila2..sampai hujung nyawa..insyaAllah..


*dipetik sedikit dr blog nik uqbah..^-^

3 comments:

nik uqbah said...

ALLAHuakbar...

suhaib, ana baru perasan lah post yang ini.

alfu afwan buat suhaib juga.heheh.

anta mesti lagi aktif usrah sekarang kan? mesti tak ponteng ponteng macam ana kan?

fyi, ana da tak ponteng macam dulu.[pernah ke] heheh. pernahlah. waktu kat dQ. waktu anta, fahmi n madjack tak kuar lagi.

ntahlah. tatau sebab apa suka ponteng.

eh, sekarang dah tak ehh.

tapi, ponteng ponteng dulu, menyebabkan ana sentiasa rasa inferior time pergi usrah. haha. natah pape...

ok. cam post baru jek...

last2. haha.

heheh.ok.

nik uqbah said...

abdul muhaimin bawah sape ek?

dia dah jadi tinggi lah sekarang... haha

AHMAD said...

ha3..
blh kate gtu la..
watpe nk ponteng2 klu ia adalah suatu keperluan,he3..

muhaimin tu bwh ana dulu..
x sangka klu dia da tinggi,he3